12 September 2008

Photo Hunt - Wild

The theme for this week's Photo Hunt is wild. I have new wildlife photos so here's Mimi who's wild about cheese:

Cheese?


All your cheeses are belong to me human



Gimme cheese you b*&£%"d!


Frankly some cats have no dignity

61 comments:

Leslie and the pussycats said...

Oh what a hoot! I think even our house cats have a lot of 'wild' tendancies remaining. Or do I mean instinct?

It's a bit early for such deep thinking. :)

Anonymous said...

I have nothing as wild as that, perhaps I should leave this one...

ellen b said...

ha! These are great. I really like them in black and white. Hurry and give her that cheese!!

Sean Jeating said...

Ha ha, cats as cats can.

Sue said...

Our cats are wild about cheese too! Happy photo hunting! :)

Carver said...

These are great shots for the wild theme and funny too. Have a great weekend.

jams o donnell said...

Haha Thanks. I thought Mimi and her wild uncoordinated behaviour would be ideal for this theme!

starnitesky said...

Mimi does look wild, well captured.

leslie said...

Oh I'm sorry - I burst out laughing at the end of this!

ROTFLOL

Colin Campbell said...

Very glamorous cat. I love your black and white photographs.

sho said...

that's a wild one begging for attention (and food?)?

beakerkin said...

Mimi looks confused

Rach said...

lol thats a wild looking kitty!

Expat Traveler said...

wow - those are definitely some wild shots!

YTSL said...

Teeheehee! Thanks for the laughs I got out of checking out this entry, jams! :DDDDDDD

julie said...

Oh my, quick, give what is due :D

Lovely photos! Have a great weekend!

Bryan said...

There's time enough for dignity after the cheese. Some cats have no sense of priorities.

Sarge Charlie said...

good post jams

Anonymous said...

Gosh!! She really does look wild when it comes to seeing cheese!

marcia@joyismygoal said...

that 3rd picture was terrifying:)LOL haha (she laughs warily)

Criz Lai said...

Hmm.. cheese... Does that come with pizzas??? :P

http://crizcats.blogspot.com/

Bonggamom said...

Reminds me of myself when I'm craving chocolate-chip cookies!

Smalltown RN said...

OMG...that is something.....I can relate to the cheese..I love cheese...great pick for the theme

Randi said...

These are wonderful and funny shots for the theme.
Have a great weekend.

jmb said...

Gosh Jams that is a wild cat you have there. Well one at least. Have a great weekend.

EastCoastLife said...

hahaha... her expressions are priceless! I can't imagine a cat who's wild about cheese. geez....

Patsy said...

Cats can look so wild or so mild. Those are great shots. Worth a big smile. :)

pat said...

LOL - what great shots!!

Happy Weekend.

Dragonstar said...

Some aren't bothered, but some go WILD!!! What expressions she has. Great shots!

TiOheM said...

The cheesy cat!

Carin said...

Wow she really seems to go wild for cheese!

jams o donnell said...

Thanks everyone!

Daisy said...

I especially like the first photo. And I would also like to nom, nom, nom some cheese! Please.

Hootin' Anni said...

PURRfect Jams. As always. I find myself looking forward to your entry for the photo hunt, each week.

Cats RULE!!!

The Social Frog said...

What entertaining shots, cats can be kind of scary looking sometimes,lol.

CherryPie said...

Looking very wild indeed!!!

Anonymous said...

Lovely shots and a great series :) I love the contrast with Robyn!

Thanks for visiting mine :)

RJ Flamingo said...

Jams - These are fun! And the kind of wild that I've been personally acquainted with for years.:-)

Thanks for stopping by and have a great weekend!

Gbex and Ellen said...

I always thought that cats are wild...happy hunting and enjoy the weekend

Stev & Emz said...

your cats are very cute.. seems the skinny one surely needs a lot of cheese! hehehe...=)

Barbara H. said...

Lol! I didn't know kitties liked cheese but she's obviously wild about it!

PastorMac's Ann said...

Great B&W's. What a great kitty face! Terrific picks for The Hunt.

jams o donnell said...

Thanks everyone

SabineM said...

I AM WILD ABOUT CHeese too! I bet my face looks like that when presented with a nice piece of stinky cheese (I am Swiss, Cheese flows through my veins!)
Lovely cat. The last photo is to die for!

Baker Watson said...

It's amazing how some pets can shift into a high state of frenzy when they see a preferred treat available, lol. They have no sense of shame.

Baker
Thanks for the visit

June said...

At comment #46, there's hardly anything left to say...love these!

Maddy said...

Fabulous!
Cheers

Brine Queen said...

Mimi is so experessive!

One of my kitties could care less about human food like chicken or cow... but if you leave a block of cheese out, she's all over it!

The Lone Beader said...

Is it Wensleydale??? :D

IRISHKAT said...

Great shots of your WILD kitties!!!

Sammawow said...

Hahaha what a great post! I personally am "wild" about cheese too and sometimes I share with my cats!

Gattina said...

Wow I am scared ! what a wild kitty ! I hope you still have your fingers, lol !

tanabata said...

Oh those are great shots! Our cats aren't too interested in cheese for some reason but the dog we had when I was a child absolutely loved it!!

kaycee said...

awww! look at her!!! I think I know exactly how she feels as I'm wild about cheese as she is! Love your entry this week jams o donnell!

jams o donnell said...

Thanks everyone. Funnily enough LB it was Wensleydale!

danielctw said...

I think, it seems like everyone is into cats for this week's theme :P

Heart of Rachel said...

I like Mimi's anxious looks especially the third shot. The last one made me smile.

Sabine said...

you better give her that cheese, or else.... LOL! Wonderful series of shots! :)
Happy weekend (or, um, what's left of it!)

Anonymous said...

Love the wild shots!!

Pēteris Cedriņš said...

We took in this charming tom not too long ago. Mlle. Redwine suggested he get work in horror movies. He looks a lot better now, though!

jams o donnell said...

Jesus Peteris he loooked an utter state!